صدا و سیما مطالبه مردم فاروج را بی جواب گذاشته است

معاون فرماندار فاروج گفت: پوشش شبکه های صدا و سمیا با توجه به نداشتن فرستنده دیجیتال در فاروج رضایت بخش نیست و مطالبه مردم در این حوزه بی جواب مانده است.

«رضا قاسم زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با توجه به نداشتن فرستنده دیجیتال، فاروج از فرستنده های شیروان و قوچان استفاده می کند.

 

معاون فرماندار فاروج با اشاره به اینکه به نظر می رسد پوشش شهرستان فاروج در ردیف اولویت های صدا و سیمای استان نیست، بیان کرد: شورای شهر به صورت رایگان زمین به صدا و سیما واگذار و کارشناس این مجموعه جانمایی آن را تایید کرده است.

 

وی از اختصاص پنج میلیاردریال اعتبار به طرح صدا و سیما برای پوشش شهر فاروج خبر داد و گفت: رقم برآورده شده از سوی این مجموعه برای این طرح دو تا سه میلیارد ریال بود که شهرستان پنج میلیارد ریال از اعتبارات امسال پیش بینی و در صورت کسری اعتبار هم با توجه به داشتن تعهد ملی می توان از این منابع بهره برد.

 

معاون فرماندار فاروج اظهارکرد: در شهر فاروج امکان رویت حداقل 11 شبکه فراهم است که آنها مدام دچار اختلال و قطعی است.

 

وی با بیان اینکه در سفر شهریور ماه استاندار وقت خراسان شمالی، 10 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل دیجیتال فاروج مصوب شد، گفت: هیچ گزارشی مبنی بر پیگیری یا شروع عملیات و اقدامی در خصوص این مصوبه ارائه نشده است.

 

قاسم زاده افزود: نامه شورای شهر در خصوص مطالبه مردم از صدا و سیما هم بی پاسخ مانده است.

 

کد خبر 1146637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha