سرپرست فرمانداری بجنورد مردم را به حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن دعوت کرد

"محمدباقر باقرپور" در پیامی از مردم شهرستان بجنورد دعوت کرد، برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن این پیام آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ و َزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا [آیه ۸۱ سوره الإسراء]

انقلابی که با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی را در گسترده ایران اسلامی از بیخ و بن برکند و برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد.

 


این روز که مظهر اقتدار و عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم است، یادآور آن پیر جماران است، امام عظیم الشانی که با انقلاب اسلامی، عزت، خودباوری و ایستادن روی پای خود را به همه ملت ها و آزادی خواهان جهان آموخت.

 


و اینک ضمن عرض تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت،به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و همراه با حضور حماسی مردم  انقلابی و مؤمن همیشه در صحنه شهرستان بجنورد، وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه جهانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری  تجدید میثاق می بندیم.

 


در پایان عزت، سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه هم استانی های عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

کد خبر 1146653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha