واژه گمنامی، مصداق واقعی و همیشگی نیروهای حفاظت اطلاعات است

سردار مرادحاجتی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات گفت: واژه گمنامی، مصداق واقعی و همیشگی نیروهای حفاظت اطلاعات است که صادقانه و بی‌ریا برای آب، خاک، آرمان و ملت جان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات اظهار کرد: واژه گمنامی، مصداق واقعی و همیشگی نیروهای حفاظت اطلاعات است که صادقانه و بی‌ریا برای آب، خاک، آرمان و ملت جان دادند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات غرورآفرین والفجر 8 افزود: این عملیات که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در 20 بهمن سال 1364 با رمز مقدس «یا فاطمه الزهرا» (س) آغاز و خوشبختانه موفقیت‌های خوبی در این عملیات رقم خورد که موجب تحیر جهانیان شد.

 

وی با بیان اینکه موفق‌ترین عملیات‌ها در زمان جنگ، آنهایی بودند که رصد اطلاعاتی درستی از دشمن به دست آمد و هر جا از این مهم غافل شدیم نیز ضربه خوردیم اضافه کرد: خالص‌ترین و شجاع‌ترین بچه‌های جنگ آنهایی بودند که ناشناخته، گمنام و بدون پرداختن به تشریفات، رتبه‌ها، حواشی و عناوین تنها برای رضای خدا و سلامت همرزمانشان دل به میدان‌های خطر زدند تا امنیت و آسایش را برای دیگران مهیا کنند.

 

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: نیروهای حفاظت اطلاعات آن قدر مظلوم ولی مقتدر بوده و هستند که حتی پس از گذشت سالیان سال، پرداختن به حماسه‌های آنها به علت مسائل طبقه‌بندی شده مقدور نیست اما اخیرا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان کارهای خوبی در خصوص انتشار اسناد و مدارک این عزیزان صورت گرفته که البته کافی نیست.

 

وی به اهمیت کار تخصصی نیروهای حفاظت اطلاعات در زمان حال اشاره کرد و یاد آور شد: دشمن زمانی با لباس و شمایل مشخص به جنگ با ما پرداخت اما هم اکنون میدان جنگ و شناسایی دشمن، به راحتی مقدور نیست و این رویکرد، کار حفاظت اطلاعات را سخت‌تر و حساس‌تر از همیشه کرده است. 

 

کد خبر 1146659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha