دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه‌ای از مردم استان گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود، دعوت کرد.

 


در این بیانیه آمده است: ملت غیور و ولایتمدار ایران در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، استوارتر از همیشه در مسیری که بیش از 4 دهه قبل، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به روی مردم این کشور گشوده، در حال پیشرفت و صعود است.

 


این بیانیه تأکید کرده است: با وجود همه سختی ها، مشکلات، توطئه ها و فشارهایی که دشمنان این ملت و انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند اما مردان و زنان غیور ایران اسلامی، همچنان پای کار این نظام و انقلاب ایستاده اند و تمام توطئه های دشمنان را با حضور بموقع و بابصیرت خود در صحنه های مختلف، خنثی و نقشه های مستکبران را نقش برآب کرده اند.

 


در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به عنوان طلیعه پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و برافراشته شدن پرچم حاکمیت الهی، در گام دوم انقلاب اسلامی، حضور متمادی و نمادین مردم در بزرگداشت این روز تاریخی؛ نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام و پاسداری آنها از ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده و در حقیقت صحنه ای سترگ برای نمایش بصیرت و هوشیاری ملت اسلامی است.

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن قدردانی از اجرای صدها برنامه مردمی در جشن ملی 1400، از مردم ولایتمدار استان دعوت کرد برای تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و سلامت کشور، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، در کنار هم با وحدت و یکپارچگی در راهپیمائی خودروئی خانوادگی و موتوری یوم الله 22 بهمن شرکت کنند و عزم راسخ خود را برای پیروزی نهائی جبهه ایمان بر کفر و نفاق اعلام دارند.

 

کد خبر 1146664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha