۳۰ باجه پست بانک روستایی در فارس به مناسبت دهه فجر افتتاح شد

سهرابی گفت: ۳۰ باجه پست بانک روستایی به مناسبت ایام الله دهه فجر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در فارس افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی» امروز (چهارشنبه 20 بهمن) در مراسم افتتاح پروژه های پست بانک استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور مدیرعامل پست بانک ایران برگزار شد اظهار کرد: 30 باجه پست بانک روستایی به مناسبت ایام الله دهه فجر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در فارس افتتاح شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: افتتاح این باجه ها در روستاهای فارس افزایش نقاط تماس و بهره مندی مردم این مناطق از خدمات مالی و بانکی و توسعه و رفاه برای اهالی این روستاها را در پی خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این باجه ها با سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی انجام شده و اشتغال پایدار حداقل 60 نفری را نیز فراهم کرده است.

 

«فاطمه دهقانی» نیز در این مراسم عنوان کرد: با افتتاح باجه پست بانک روستای جرسقان، کارگاه ها و صنایع کوچک مستقر​در شهرک صنعتی شیراز و روستاهای علی آباد قره باغ، گچی، سلطان آباد و دودمان که در نزدیکی جرسقان قرار دارند، تحت پوشش خدمات پست بانک قرار گرفته اند.

 

مدیر شعب پست بانک استان فارس تصریح کرد: با افتتاح 30 باجه روستایی، شمار باجه های فعال پست بانک در روستاهای استان به 337 باجه رسید که موجب توسعه خدمات الکترونیک در روستاهای استان می شود.

 

کد خبر 1146676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha