توزیع بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه بین نیازمندان مرکز مازندران

سردار ملسمی با بیان اینکه در طول دهه فجر ۳هزار و ۷۰۰بسته معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان مرکز استان مازندران تهیه شد، گفت: برای تامین این کمک های مومنانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۲۰بهمن) در آئین استاني نهضت کمک هاي مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي که با محوریت سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در این ایام با بهره گیری از ظرفیت خیرین، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج رزمایش کمک مومنانه را در مرکز مازندران داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۱۴باب مسکن مددجویی در ساری به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: حدود ۲میلیارد و ۲۴۰میلیون تومان اعتبار از محل کمک های مردمی و وام برای ساخت این واحد های مددجویی هزینه صرف شده است.

 

وی با بیان اینکه در طول دهه فجر ۳هزار و ۷۰۰بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: برای تامین این کمک های مومنانه یک میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 1146712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha