تقدیر فرمانده سپاه نینوا گلستان از عملکرد قرارگاه ۱۷ ربیع برای کنترل بازار/باید گره ای از مشکلات مردم باز کنیم

سردار ملک شاهکوهی گفت: قرارگاه ۱۷ربیع برای به کارگیری توان اصناف و بازاریان برای کنترل بازار تشکیل شد و خوشبختانه آثار خوبی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) در همایش فجرآفرینان بازار و اصناف استان گلستان اظهارکرد: اصناف و بازاریان یکی از اقشاری بودند که بیشترین سهم و نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان نقش اصناف و بازاریان در پشتیبانی از جنگ هم بسیار پررنگ بود، گفت: یکی از جلوه های ایثار و انقلابی گری این قشر در دفاع مقدس به منصه ظهور رسید. ضمن اینکه در زمان بروز هرگونه حادثه و اتفاقی همواره در کنار مردم بودند.

 

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۷ربیع گفت: این قرارگاه برای به کارگیری توان اصناف و بازاریان برای کنترل بازار تشکیل شد و خوشبختانه آثار خوبی به همراه داشت.

 

ملک شاهکوهی بیان کرد: فعالیت های بسیج اصناف و قرارگاه ۱۷ربیع نشان داد هرجا برای رسیدن به اهداف همدلی و وحدت داشتیم، توانستیم بر مشکلات فائق آییم و گره ای از زندگی مردم باز کردیم.

 

وی با اشاره به همکاری اصناف برای کنترل و مهار کرونا گفت: در ماجرای کرونا درست در زمانی که در دنیا یک کشور ماسک های خریداری شده  کشوری دیگر را می دزدید، کارگاه های تولید ماسک بسیج اصناف در استان بیش از ۳ میلیون ماسک تولید کردند و در اختیار مراکز درمانی و مردم قرار دادند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن قدردانی از عملکرد بسیج اصناف به ویژه در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع گفت: عملکرد فعالان و بازاریان در سطح استان و بسیج اصناف منجر شد قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا رتبه اول را در سطح کشور کسب کند و به عنوان یک الگو شناخته شود 

 

وی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای کنترل بازار در قالب بسیج اصناف گفت: زحمت بسیج اصناف با سفره مردم ارتباط مستقیم دارد و باید تلاش کنیم گره های زندگی مردم باز شود.

 

 

کد خبر 1146723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha