دهه فجر فرصت بیان حقایق است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دهه فجر فرصت بیان حقایق است، گفت: ما متاسفانه نهضت مطالبه گری راه می اندازیم اما نهضت تبیین گری راه نمی اندازیم و دستاوردهای انقلاب را در قالب پویش ها مطرح نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» دیدار عشایر استان به مناسبت بیعت تاریخی عشایر استان با امام خمینی(ره)، با تبریک دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب، گفت: دهه فجر آغاز یک تحول اساسی و دگرگونی به معنای واقعی در تاریخ ایران اسلامی و اسلام بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ماه شریف رجب ماهی پر از نور و معنویت است، افزود: دهه فجر و ماه رجب محتواهایی دارند که می توان گفت هر دو در تراز یکدیگرند و یکی از این ها کمتر از دیگری نیست.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ماه رجب پیش قراول یک مهمانی بزرگ است، اظهار کرد: زندگیمان را طهارت ببخشیم، در ماه رجب پاکیزه اش کنیم، ماه رجب ماه پاکیزه کردن زندگی هاست لذا این فرصت را از دست ندهیم.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه ماه رجب خیلی پرمحتوا و خیلی عظیم القدر است، ادامه داد: خدا برای ماه رجب احترام قائل شده، خدا ماه رجب را تکریم کرده، ما بندگان خدا هم تکریم کنیم و حرمت قائل بشویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دهه فجر فرصت بیان حقایق است، تصریح کرد: ما متاسفانه نهضت مطالبه گری راه می اندازیم اما نهضت تبیین گری راه نمی اندازیم و دستاوردهای انقلاب را در قالب پویش ها مطرح نمی کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی 20 بهمن به نام روز چهارمحال و بختیاری در تقویم ثبت می شود، خاطرنشان کرد: این مناسبت مناسبت استانی است و نباید آن را به یک شهر و جمع محدود تبدیل کنیم تا در سطح ملی دیده بشود.

 

کد خبر 1146783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha