ديدار شهردار بندرعباس با كنسول قزاقستان

شهردار بندرعباس در نشستي با « بريك ساديكوف » کنسول قزاقستان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در اين گفتگو ضمن معرفي ظرفيت هاي اقتصادي تجاري فرهنگي و گردشگري شهر بندرعباس گفت: رشد توسعه بندرعباس با ورود سرمايه گذاران شتاب بيشتري خواهد گرفت و اين قابليت و پتانسيل در يك شهر بندري وجود دارد كه در همه حوزه ها بتوان سرمايه گذاري كرد.

 

وی افزود: تعاملات با كنسولگريهاي بايد در جهت تامين منافع دو جانبه باشد و از اين طريق مي شود روابط فرهنگي تجاري و اقتصادي شهرهاي را در كشورها افزايش داد.

 

شهردار بندرعباس ادامه داد: حجم بالاي مبادلات تجاري و اقتصادي در بنادر شهيد رجايي و باهنر در منطقه و شهر بندرعباس شكل مي گيرد و بنادر هرمزگان نقش بسزايي در تقويت كريدور شمال جنوب دارند.

 


اين مقام مسول تصريح كرد: هدفمندي در برقراري ارتباطات بسيار حائز اهميت است و بر همين اساس مجموعه شهرداري اماده هر گونه همكاري و همياري است.

 

در پايان سعيد شعبان نماينده وزارت امور خارجه در بندرعباس ضمن تشكر از شهردار و مجموعه امور بين الملل شهرداري براي اقدام و گام نخست پيشنهاد خواهر خواندگي شهر بندرعباس با يكي از شهرهاي قزاقستان را مطرح کرد كه مورد استقبال كنسول قرار گرفت.

 

 

 

 

 

کد خبر 1146792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha