تحریم ها باعث عقب نشینی نیروی هوایی نشد

امیر سرتیپ حدادی سامانی در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی ارتش اصفهان گفت: تحریم ها باعث عقب نشینی نیروی هوایی و تسلیم در برابر صدام در دوران دفاع مقدس نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی« در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی ارتش اصفهان به رشادت های نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: در اوایل انقلاب و وقوع جنگ با وجود محدودیت ها و کمبود های امکاناتی اما این یگان اقتدار و صلابت خود را حفظ کرد.

 

فرمانده منطقه پدفند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: تحریم ها باعث عقب نشینی نیروی هوایی و تسلیم در برابر صدام در دوران دفاع مقدس نشد و در طول جنگ سه مرتبه  تجهیزات و امکانات نیروی هوایی کاملا تجدید و به روز شد.

 

وی این چنین اتفاقی را نتیجه روحیه ایثار، از خوگذشتگی و تلاش برای استقلال کشور در بین خلبانان و نیروهای هوایی بیان کرد.

فرمانده منطقه پدفند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به سه اقدام راهبردی نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در 19 بهمن ماه، نبرد اساسی و پیروزی های نیروی هوایی در جنگ و خودکفایی نظامی از جمله این راهبردها است.

 

وی ادامه داد: روحیه خستگی ناپذیری در بین نیروی هوایی نهفته که همزمان با دفاع از کشور در حال توسعه تجهیزات و دستیابی به بهترین امکانات روز دنیا بوده اند.

امیر سرتیپ حدادی سامانی خاطرنشان ساخت: عوامل نیروی هوایی با گذشت کمتر از 24 ساعت از تجاوز هواپیماهای صدام  علاوه بر سرکوبی  دشمن، حرکت ماشین آلات نظامی آنان را متوقف کردند.

 

وی یادآورشد: تعامل بین نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی باعث شده تا آسمان کشور در امنیت کامل باشد و هیچ پرنده ای از دشمن اجازه پرواز و تردد در مرزهای هوایی و تهدید علیه امنیت کشور را ندارد.

فرمانده منطقه پدفند هوایی شهید نصر اصفهانی امنیت آسمان ایران را زبانزد و از قدرت های مهم کشور بیان کرد و اذعان داشت: تلاش و همبستگی بین نیروهای مسلح باعث امنیت مرزی و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

کد خبر 1146831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha