برپایی جشن های انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان

همزمان با ایام الله دهه فجر جشن های انقلاب به میزبانی بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت تبیین چرایی انقلاب برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، بچه های مساجد زنجان در تلاش هستند با برگزاری جشن های انقلاب ضمن تزریق روحیه امید در بین مردم، چرایی این رویداد مهم تاریخی را برای نسل جوان تبیین کنند.

 

به همین منظور مراسم دهه فجر خنداب روز گذشته در حسینیه این روستا با سخنرانی فرمانده سپاه خدابنده با حضور مسؤلان بخش،خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثار گران، دانش آموزان و اهالی روستا برگزار شد.

برنامه ریزی این جشن مردمی توسط کانون فرهنگی هنری فاطمیه (س) این روستا انجام شد و در حاشیه این مراسم مسابقات فرهنگی و کتابخوانی نیز برگزار گردید.

 

در مسجد امیرالمؤمنین بهارستان نیز در کنار برگزاری جشن انقلاب با حضور اهالی محله، مسابقه فوتبال دستی و تنیس رو میزی با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی فرهنگی و هنری بصیرت برگزار شد.

 

همچنین در حاشیه مراسم جشن انقلاب مدارک قرآن، شرکت کنندگان در دوره های قرآنی اعطاء گردید.

 

در کانون فرهنگی و هنری نینوای مسجد امام حسین(ع) روستای اردجین از توابع خرمدره نیز مراسم جشن انقلاب بعد از نماز مغرب و عشاء برپا شد.

در این مسجد قرائت هفتگی دعای توسل توسط بچه های کانون در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 

لازم به یادآوری است با همکاری اوقاف و امور خیریه استان زنجان مراسم جشن انقلاب در 40 مسجد استان زنجان به صورت خودجوش و مردمی برپا خواهد شد.

 

در مسجد حضرت ولیعصر(عج) زنجان نیز که خاستگاه حرکت های انقلابی در سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بود ویژه برنامه هایی در قالب شب های خاطره گویی و جشن های انقلاب برپا شد.

          

کد خبر 1146854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha