تداوم فرهنگ شهادت مدال افتخاری بر گردن ملت ایران است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: تداوم فرهنگ شهادت در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدال افتخاری بر گردن ملت ایران است که غیرتمندانه در صحنه های مقاومت منطقه حضوری فعال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «فرهاد اسماعیل اوغلی» در نشست بصیرتی بسیجیان به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع روستای جلایر بخش لاهرود گفت: جوانان انقلابی با حضور در دوران دفاع مقدس و فداکاری و ایثار ریشه های انقلاب اسلامی در برای توطئه های دشمنان تنومند کردند و امروز مدیون این جوانان هستیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود اظهار کرد: در روزهای اول انقلاب مردم با شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سرنوشت خود را رقم زدند و موجب ایجاد تحول در تاریخ کشور و منطقه شدند.

 

وی با گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهدا، ادامه داد: امروز به برکت خون شهدای عزیزمان، کشور ما در طول 43 سال گذشته پیشرفت های شگرفی در زمینه های مختلف داشته است و دستاورد های فراوانی در عرصه های مختلف نصیب ملت ایران شده است.

 

 اسماعیل اوغلی با اشاره به اینکه رفاه ، آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی قابل قیاس با دوران های قبلی نیست، تاکید کرد: تداوم فرهنگ شهادت در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدال افتخاری بر گردن ملت ایران است که غیرتمندانه در صحنه های مقاومت منطقه حضور فعال دارند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود، ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را ضروری دانست و یادآور شد:  استمرار راه شهيدان والامقام و حفظ ارزش های اسلامی بهترين راه مبارزه با اهداف دشمنان نظام است.

 

اسماعیل اوغلی فرهنگ جهاد و شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با روحیه جهاد و شهادت فرزندان ملت ایران به بارنشست و این روحیه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1146856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha