مسابقه ملی نقاشی « شخصیت محبوب کتاب من» تا ۳۰ بهمن تمدید شد

مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب» ویژه کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان تا ۳۰ بهمن تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «پریسا کرمی» امروز(پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن) در جمع خبری با اشاره به برگزاری مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور گفت: این مسابقه همزمان با آغاز جشن‌های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از روز سه شنبه( ۱۲بهمن) به میزبانی ادراه کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه این مسابقه ملی ویژه کودکان و نوجوانان سه تا ۱۵ سال برگزار می‌شود افزود: علاقمندان می‌بایست نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک‌های مختلف هنری طراحی کنند و با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir، ثبت‌نام کرده و با کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگزاری فایل نقاشی خود، در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان از این مسابقه نقاشی ملی از تمدید آن تا ۳۰ بهمن خبرداد و اذعان کرد: متقاضیان می‌توانند با ارسال تصویر نقاشی خود با کیفیت قابل قبول از لحاظ بصری از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ به شماره  ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و همچنین ارسال مشخصات فرد شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره تماس، عنوان کتاب به دبیرخانه این مسابقه ملی در آن شرکت کنند.

 

کرمی اعلام کرد: نفرات برگزیده این رویداد فرهنگی هنری همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ۱۷ اسفند با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

 

کد خبر 1146859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha