روند احداث پروژه هتل ۵ستاره لاله سنندج تسریع می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: روند احداث و مراحل پایانی پروژه هتل ۵ ستاره لاله سنندج تسریع می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در بازدیدی از هتل ۵ ستاره لاله سنندج که به‌منظور رفع مشکلات بانکی و شروع مجدد عملیات اجرایی طرح با حضور ابوالفضل رمزی رئیس دایره اعتبارات بانک سپه کشور، عبداللهی کارشناس طرح‌های بانک سپه کشور، سیدمحمد یوسفی مدیر عامل و جمعی از کارشناسان بانک سپه کردستان انجام شد، اظهار داشت: هتل۵ ستاره لاله سنندج یکی از طرح‌های مهم در حوزه گردشگری در استان محسوب می‌شود که لازم است با نگاه و همت ویژه برای به پایان رساندن آن تلاش کرد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، افزود: این اداره‌کل با جدیت تمام مشکلات پیش روی اجرای کار این پروژه را پیگیری می‌کند و انتظار می‌رود با همکاری بانک عامل و سایر مسئولان مربوطه به روند رو به رشد پیشرفت این زیرساخت گردشگری در استان کمک کنیم.

 

ویعنوان کرد: پروژه هتل لاله در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع و زیربنای ۳۲هزار متر در حال احداث بوده و دارای ۱۱۶ اتاق و ۳۰۰ تخت است.

 

گویلیان بیان داشت: با احداث این هتل می‌توان زمینه جذب گردشگر را در استان بیش از پیش فراهم و در ماندگاری گردشگران نقشی اثربخش و کارآمد داشت.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه استان کردستان همواره به عنوان یکی از گردشگر پذیرترین استان های کشور مطرح بوده، یادآور شد: امید است با همکاری مسئولان مربوطه و با حمایت همه جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش، مسیر توسعه گردشگری را در استان هموار سازیم.

کد خبر 1146881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha