حمایت بانک‌ها از ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی در کردستان الزامی است

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: حمایت و همراهی بانک‌های عامل از طرح‌های مختلف زیرساختی و سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید کمال حسینی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در بازدید از روند احداث هتل ۵ ستاره لاله سنندج که ابوالفضل رمزی رئیس دایره اعتبارات بانک سپه کشور، سید محمد یوسفی مدیر شعب استان، یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی کردستان و تنی چند از مسئولین حضور داشتند، اظهار داشت:حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که در راستای توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های عملی بر می‌دارند امری لازم و ضروری است.

 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: با توجه به طولانی شدن روند اجرای پروژه مذکور ضرورت دارد با تعامل بیشتر بانک عامل و مجریان طرح، زمینه تسریع در بهره‌برداری از این طرح با ارائه برنامه زمانبندی مشخص فراهم شود.

 

حسینی عنوان کرد: با توجه به هم مرز بودن با کشور عراق، وجود فرهنگ و تاریخ غنی، جاذبه‌های متنوع توریستی و گردشگری و..‌. در استان، ایجاد هتل و طرحهای مختلف گردشگری در کردستان دارای توجیه اقتصادی است.

 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بیان کرد: بدون شک شهر سنندج بعنوان مرکز استان باید دارای اماکن اقامتی و گردشگری مدرن و مجهزی باشد بر همین اساس تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از هتل ۵ ستاره لاله سنندج گامی مهم در این راستا است.

کد خبر 1146883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha