نواختن گلبانگ تکبیر در شب سالگرد پیروزی انقلاب/مراسم ویژه در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود

انجم شعاع گفت: گلبانگ تکبیر در شب سالگرد پیروزی انقلاب از مأذنه های مساجد و اماکن متبرکه، گلزارهای شهدا و پشت بام منازل طنین انداز می شود.

حسین انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مراسم ویژه شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: گلبانگ تکبیر پنجشنبه شب(۲۱ بهمن) از مأذنه های مساجد و اماکن متبرکه، گلزارهای شهدا و پشت بام منازل طنین انداز می شود.

 

وی گفت: مراسم ویژه شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۲۰:۳۰ در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار شهید سلیمانی آغاز می شود.

 

انجم شعاع اظهار کرد: علاوه بر گلزار شهدای کرمان؛ نورافشانی آسمان شهر با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شورا و انتهای خیابان خواجو نیز انجام می شود.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی اقشار و گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد: این حضور بار دیگر موجبات یأس دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: درخواست داریم خودروها مزین به پرچم ایران باشد اما با این حال تعدادی پرچم و اقلام تبلیغی نیز در مراسم مهیا است.

 

به گزارش شبستان، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در پایتخت مقاومت ایران اسلامی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با خودروپیمایی از فرودگاه کرمان آغاز و به تجمع پایانی در مصلی ختم می شود.

کد خبر 1146893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha