بارش برف مناطق مختلف استان را در برخواهد گرفت

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: همزمان با ورود سامانه جدید بارشی بارش باران و برف مناطق مختلف استان را از امروز ۲۱ بهمن تا عصر فردا در برخواهد گرفت.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ورود سامانه جدید بارشی بارش باران و برف مناطق مختلف استان را از امروز 21 بهمن تا عصر فردا در برخواهد گرفت.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارش در مناطق شمالی و شهرستانهای نمین، اردبیل به صورت رگبار باران و در نوار غربی و جنوب استان به شکل باران و برف پیش بینی می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: از اواخر وقت امروز 21 بهمن ماه با شمالی شدن وزش بادها، ضمن مه آلود شدن آسمان دمای هوا نیز کاهش یافته و بارش برف در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه دامنه های سبلان و شهرستان خلخال گسترش می یابد.

 

محمدی عنوان کرد: فردا جمعه مصادف با ۲۲ بهمن ماه علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا، آسمان استان ابری و مه آلود بوده؛ در شمال استان بارش باران و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف با شدت و ضعف تداوم می یابد.

 

وی افزود:  با خروج این سامانه بارشی از قبل از ظهر شنبه به تدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می گردد، اما هوای سرد و یخبندان به ویژه در ساعات شبانه تا اواسط هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان تاکید کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به رانندگان نیز توصیه می شود تا در جاده های مواصلاتی استان حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 1146903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha