پویش لبخند احسان در کردستان آغاز شد

پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده‌های نیازمند به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دانشگاه علوم پزشکی کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان در آئین آغاز این پویش که در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان آغاز شد، اظهار کرد: پویش لبخند احسان در راستای ارائه خدمات داندانپزشکی رایگان به نیازمندان و در ادامه خدمات محرومیت زدایی بنیاد احسان این ستاد، اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با کمک گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام، خانواده‌های نیازمند در سنندج شناسایی شدند، افزود: براساس اجرای پویش لبخند احسان، خدمات دندانپزشکی رایگان در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به نیازمندان ارائه خواهد شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان با نقدیر از حضور دندانپزشکان فعال در این پویش بیان کرد: 30 دندادپزشک به صورت داوطلبانه در این پویش مشارکت دارند.

 

طالبی تصریح کرد: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون خدمات زیادی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند داشته است.

 

وی اضافه کرد: در روزهای آینده اکیپ داندانپزشکی با تجهیزاتی کامل(حدود چهار تخت) به نقاط محروم استان که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند، مراجعه کرده و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

 

مشارکت ۳۰ پزشک در پویش لبخند احسان

 

دکتر محمدرستگار خسروی رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم  در این پویش اظهار کرد: تیمی متشکل از 30 متخصص، انترن و دندانپزشک، در پویش یک روزه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی شرکت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در این پویش خدماتی شامل ترمیم، جرم گیری، کشیدن و آموزش بهداشت دندان ارائه می شود، افزود: سعی داریم در این پویش بیشتر کودکان زیر 12 سال را پوشش دهیم اما بزرگسالان نیز از این پویش بهره‌مند می شوند، ضمن اینکه تا پایان امروز حدود 200 نفر از خدمات رایگان این تیم 30 نفر بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 1146911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha