برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب گام عملی و آتش به اختیار جوانان در جهاد تبیین است

امام‌پناهی برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب را گام عملی و آتش به اختیار جوانان در مسیر جهاد تبیین دانست وگفت: با بومی‌سازی واقعیت فضای مجازی می‌توان گام‌های بلندی در زمینه تولید محتوا و تبیین اهداف انقلاب در راستای اجرای عملی جهاد تبیین برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « حمیدرضا امام پناهی» امروز(پنج‌شنبه،۲۱ بهمن) با همراهی «محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جشنواره مدرسه انقلاب دبیرستان شاهد امام حسین(ع) آموزش و پرورش ناحیه دو رشت حضور یافت و  از نرم افزار واقعیت مجازی ایران آینده که به همت دانش آموزان این مدرسه طراحی شده است، رونمایی کرد.

 

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مقبولیت فناوری واقعیت مجازی در سال‌های اخیر به خصوص در بین نسل نو، اظهار داشت: واقعیت مجازی هنوز به عنوان اتفاقی جدید در بین اتفاقات علمی دنیا شناخته می‌شود که علاوه بر کاربرد تفریحی، شاخه علمی آن کاربرد های فراوانی در شبیه سازی و مدل سازی دارد.

 

 

وی با تاکید بر نقش مهم جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت ایجاد تحول مثبت، عنوان کرد: برای پیشرفت در یک زمینه علمی، تنها امکانات سخت افزاری کفایت نمی‌کند و پرورش استعدادهای ذاتی نسل جدید و استفاده از هوش و خلاقیت می‌تواند بخش نرم‌افزاری این تحول باشد.

 

امام پناهی با بیان این مطلب که برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب گام عملی و آتش به اختیار نوجوانان و جوانان در مسیر جهاد تبیین است، اظهار داشت: بشر برای جهان آینده افکاری در سر می پروراند و ما باید با حمایت از استعداد دانش آموزان و شناسایی توانمندی آنان در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، برای نقش آفرینی در جهان آینده آماده باشیم.

 

 وی خاطرنشان ساخت: واقعیت مجازی فناوری هیجان انگیزی است که با بومی‌سازی آن می‌توان گام‌های بلندی در زمینه تولید محتوا و تبیین نگرش و اهداف انقلاب اسلامی در راستای اجرای عملی جهاد تبیین برداشت.

 

کد خبر 1146928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha