حمایت از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی فارس با افزایش یارانه مراکز

کشفی نژاد گفت: پیگیری مشکلات و مسائل اداری و مالی این مراکز از اولویت‌ های اداره‌ کل بهزیستی فارس است و افزایش یارانه مراکز شبانه روزی از گام ‌های موثر در این خصوص بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (پنج شنبه 21 بهمن) در نشست تخصصی با مدیران و صاحب امتیازان مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی فارس گفت: مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی، بازوان پرتوان بهزیستی استان هستند.

 مدیرکل بهزیستی فارس افزود: پیگیری مشکلات و مسائل اداری و مالی این مراکز از اولویت‌ های اداره‌ کل بهزیستی فارس است و افزایش یارانه مراکز شبانه روزی از گام ‌های موثر در این خصوص بوده است.

وی اضافه کرد: برای برون رفت از مشکلات، همدلی و همراهی و یکپارچگی سازمان و مراکز و موسسات نقش مهمی دارد و موجب تقویت و ارتقای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و سالمندان می شود.

کشفی نژاد با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولان و پرسنل مراکز نگهداری گفت: اقدامات این مراکز به خصوص در زمینه کنترل کرونا قابل قدردانی است و برنامه ‌ریزی مناسب باعث افزایش انگیزه برای ادامه کار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی فارس تاکید کرد: امیدواریم با تدوام ارتباط با نمایندگان مراکز و تشکیل کارگروه و کمیته پیگیری با تمرکز بر پیدا کردن راه کارها مشکلاتی مانند کمبود و افزایش قیمت داروهای بیماران، مشکلات تهیه اقلام ضروری و بهداشتی مددجویان، پذیرش و ارائه خدمات به مددجویان بلاصاحب و فاقد کد ملی، مشکلات ایجاد شده در پی بیماری کرونا و بحث قرنطینه و ... مرتفع شود.

کد خبر 1146941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha