نمایشگاه مجازی عکس « طاها» در آران و بیدگل برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه عکس« طاها» شامل ۲۶ اثر از آثار هنرمند عکاس آران و بیدگلی در شرایط کرونایی به صورت مجازی خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر  نمایشگاه عکس« طاها» با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی به صورت مجازی برپا شد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  این نمایشگاه در قالب یک نمایشگاه، شامل ۲۶  اثر از آثار هنرعکاسی «مجتبی هنرمند» از عکاسان هنرمند شهرستان آران و بیدگل به مدت ۱۰ روز در گستره فضای مجازی، کانال ها و گروه های محلی در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته شده است.


ضابطی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت های عکاسان، ثبت وقایع است ادامه داد: این نمایشگاه با رویکرد به تصویر کشیدن حضور مردم در صحنه در مناسبتهای ارزشی، تاریخی، انقلابی و بصیرت افزایی شهرستان آران و بیدگل و محدودیت های ایجاد شده، به صورت مجازی برپا شده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس«طاها» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده است.

 

ضابطی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه یاد شده به پیج اینستاگرام صدای آران و بیدگل، نسل فردا و هنرمندان آران و بیدگل، کانال طاووس بهشت، صدای آران و بیدگل، نسل فردا مراجعه کنند./

کد خبر 1146943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha