گلبانگ «الله اکبر» از ماذنه‌های مساجد طنین انداز می‌شود

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد گفت: گلبانگ الله اکبر در آستانه شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ماذنه‌‌های مساجد استان گیلان پخش می‌شود.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز طلیعه چهل و چهارم فجر انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: گلبانگ الله اکبر به یاد تکبیرهای پیروزمندانه ملت انقلابی ایران در بهمن ۵۷ امشب در آسمان گیلان طنین‌انداز می‌شود.

 

رییس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان افزود: نوای روحانی الله اکبر  ساعت ۲۱ شامگاه امشب(پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن)  همزمان باسراسر کشور از ماذنه‌های مساجد شاخص شهری و روستایی سراسر استان پخش می‌شود.

 

وی اظهارکرد: بانگ الله اکبر ندای حق طلبی، حقیقت جویی، وحدت و همدلی در سایه سار ولایت فقیه و تجلی توحید و وحدت کلمه است.

 

رضوانی‌نژاد از برگزاری جشن انقلاب در مساجد استان با رعایت قوانین بهداشتی خبرداد و تصریح کرد: مساجد به عنوان مبدا شکل‌گیری انقلاب نقش کلیدی در پیروزی آن داشتند و امشب نیز با برگزاری جشن انقلاب به یاد دوران پیروزی انقلاب میزبان مومنین هستند تا بگویند مساجد همواره تداوم بخش آرمان‌های انقلابی بوده و خواهند بود.

 

وی در پایان از مردم مومن و انقلابی گیلان به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری گسترده و پرشور در اجتماعات ۲۲ بهمن داشته تا بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

 

 

کد خبر 1146955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha