اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرگان

سرهنگ مهاجربسطامی گفت: در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه محدودیت های ترافیکی در شهرهای استان گلستان از جمله گرگان اعمال می شود.

«سرهنگ عباس مهاجربسطامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارداشت: مسیر اصلی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر گرگان از خیابان جمهوری- میدان شهرداری- میدان کریمی برنامه ریزی شده است.

 


رئیس پلیس راهور گلستان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود، گفت: مانند هر سال در مسیر اصلی برگزاری راهپیمایی محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

 


وی بیان کرد: زمان آغاز محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح روز جمعه 22 بهمن ماه در مسیر اصلی راهپیمایی خواهد بود و در این مسیر هیچ خودرویی اجازه پارک ندارد و در صورتی که خودرویی در این مسیر پارک شده باشد، به مسیرهای فرعی انتقال داده خواهد شد.

 


مهاجربسطامی افزود: خودروهایی که از مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی در حال تردد هستند، امکان ورود به این مسیر را نخواهند داشت.

 


وی گفت: مسیر جایگزین برای کسانی که قصد تردد در محور شمال به جنوب و بالعکس آن را دارند می توانند از مسیر کمربندی به سمت میدان مفتح تردد کنند. کسانی که قصد ورود به مرکز شهر از مسیرهای شرق گرگان را دارند می توانند از مسیر بلوار کاشانی به هسته مرکزی شهر برسند.

 

کد خبر 1146986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha