اولین پایگاه تخصصی قرآنی در جهرم بهره برداری شد

دارالقرآن بسیج و اولین پایگاه تخصصی قرآنی در جهرم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان جهرم و با حضور مسئولین کشوری و شهری از جمله حجت الاسلام لیمویی مسئول دارالقرآن های سازمان بسیج کشور، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، و همچنین فرمانده سپاه، فرماندار و شهردار جهرم، ۲پروژه قرآنی در جهرم بهره برداری شد.

 

اولین پروژه دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم بود که مزین به دارالقرآن «شهیدان رحمانیان» شده است؛ همچنین دیگر پروژه قرآنی که در شهرستان جهرم به بهره برداری رسید اولین پایگاه تخصصی قرآن بود که در «دارالتحفیظ الهادی علیه السلام قرار گرفته است.

 

امام جمعه جهرم در آیین بهره برداری از این پروژه ها به ارائه بیاناتی درخصوص نقطه قوت مجموعه «دارالتحفیظ الهادی» علیه السلام که پایگاه تخصصی قرآنی در آن شکل گرفته پرداخت و گفت: از جمله نقاط قوت این مجموعه تربیت نیروی جوان واهمیت دادن به این قشر است.

 

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» افزود: گنجینه، سرمایه و معدن ما نیروهای جوان بوده که به شکل صحیح و در پرتور قرآن کریم تربیت شده اند.

 

«حسن عزیزی نیا»، مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم نیز در این آیین با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دارالقرآن بسیج در آینده این زمینه را فراهم می کند که پایگاه های بسیج شهرستان فعالیت های قرآنی خود را منسجم تر کنند.

کد خبر 1146990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha