خدمت به مردم و ابراز رضایت آنها بهترین پاداش است

داوری گفت: رفع مشکل آب شرب شهر بینالود و رفع این دغدغه که موجب ابراز رضایت مردم این منطقه شد بهترین اجر و مزد است و بدانیم هر چه به مردم خدمت کنیم کم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین داوری» امروز پنج شنبه (21 بهمن ) در مراسم بهره برداری از دو دستگاه آب شیرین کن و 4 ایستگاه برداشت آب شرب شهر جدید بینالود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز به میمنت ایام الله دهه فجر زحمات افراد سخت کوشی را ارج می نهیم که یک خدمت رسانی بسیار ارزشمند برای مردم ایجاد کردند.

 

فرماندار مشهد افزود: یکی از دغدغه های ساکنان این منطقه، نامطلوب بودن آب آشامیدنی آنها بود که امروز این مشکل حل شد،  لبخندی که امروز بر لب مردم منطقه نقش بست و این ابراز رضایت، بهترین اجر و مزد خواهد بود و هر چه ما به مردم خدمت کنیم کم است.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت سازی بوده برای اینکه ما نشان دهیم که گفتمان دینی می تواند در عرصه خدمت رسانی موثر باشد و امروز خدمات خوبی در این شهر انجام شده ولی کافی نیست، با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات خوبی برای رضایت مندی مردم این منطقه انجام خواهد شد.

 

داوری با بیان اینکه باید امید را در دل مردم تزریق کرد؛ تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط شرکت آبفای مشهد برای آبرسانی در این شهرستان انجام شده و امیدواریم با همت مسئولان و کمک مردم اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شود.

 

 

کد خبر 1147000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha