طنین گلبانگ «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی از ماذنه های مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره طنین گلبانگ «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی از ماذنه های مساجد، گفت: وعده ما ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ خواهد بود و مردم شریف استان فارس به شکرانه ۴۳ سال افتخار و اقتدار امشب فریاد رسای تکبیر خود را به گوش جهانیان می‌رساند.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به برنامه های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1400 در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های ویژه سالروز ورود بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی و اجرای برنامه و پخش صوت آهنگ های انقلابی مقابل مساجد و دیدار با خانواده های شهدا به ویژه شهدای انقلاب، ایثارگران و پیشکسوتان انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» همراه بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات با موضوع انقلاب در زمان اقامه نماز مساجد توسط ائمه محترم جماعات به همراه برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، دینی، هنری و فرهنگی در فضای مجازی ویژه اعضای کانون های مساجد هم برگزار شد.

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس با اشاره به معرفی کتاب با موضوع انقلاب در قالب برنامه «شنبه های کتاب» بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با عنوان جام دهه فجر، برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه «فجر» و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب از دیگر برنامه هایی بود که این ایام با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره طنین گلبانگ «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی از ماذنه های مساجد، گفت: وعده ما ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ خواهد بود و مردم شریف استان فارس به شکرانه ۴۳ سال افتخار و اقتدار امشب فریاد رسای تکبیر خود را از ماذنه‌ ها و گلدسته‌ های مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه ها، پشت بام منازل و هر کوی و برزن به گوش جهانیان می‌رساند.

وی گفت:  در شهرستان هایی که در وضعیت زرد و آبی کرونایی هستند و راهپیمایی علاوه بر خودرویی به صورت حضور مردمی هم برگزار می شود، اصحاب مسجد و اعضای کانون های مساجد حضور پررنگ و فعال خواهند داشت.

کد خبر 1147024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha