افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۳۱ پروژه عمرانی در خوزستان

با حضور استاندار خوزستان ۸۹ پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه عمرانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، همزمان با ایام الله دهه فجر امروز (پنجشنبه ۲۱بهمن) با خلیلیان حضور استاندار خوزستان، حجت الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولان استانی ۸۹ پروژه عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه نیز آغاز شد.

 

«صادق خلیلیان» در حاشیه این آیین اظهار کرد: خوشبختانه در دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بخشی از پیشرفت‌هایی هستیم که در نظام جمهوری اسلامی به دست آمده و موجب رشد و توسعه کشور شده است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از ۸۹ پروژه عمرانی افزود: بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها بود، از سوی دیگر عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر آغاز کردیم که آثار بسیار خوبی در توسعه و عمران و آبادانی استان خواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش‌ها و سیاست‌های دولت مردمی، شاهد استانی در شان ملت ایران و خوزستان باشیم.

 

«حجت‌الاسلام سید‌محمد‌نبی موسوی‌فرد» نیز با اشاره به دستاورهای نظام جمهوری اسلامی و نقش رسانه در برجسته‌سازی این دستاورها عنوان کرد: رسانه‌ها باید به بیان و برجسته‌سازی دستاوردهای نظام بپردازند تا مردم تفاوت پیش از انقلاب و پس از آن را مشاهده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شاهد انجام فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی‌های بسیاری در سطح روستاها و شهرها هستیم ابراز کرد: سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امام و در رأس آنها دولت با تشکیل مجموعه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده‌اند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر بیان دستاوردهای انقلاب اذعان کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا در مقابل ایران شکست خورده و با امیدآفرینی مردم باید آنها را نسبت به تداوم انقلاب اسلامی ایران امیدوار کرد.

 

«سردار حسن شاهوارپور» نیز با بیان اینکه امیدواریم که با افتتاح این پروژه‌ها گامی اساسی در زمینه رفع نیازهای مردم برداریم خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی مردم جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه زیرساختی به ویژه اشتغالزایی است که امیدواریم با حرکتی محکم و جهادی این مسیر بلند را کوتاه کرده و این موارد را برطرف کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه با توجه به نگاهی که رئیس جمهور به خوزستان دارند، باید شرکت‌های ملی وظایف خود را در خوزستان انجام دهند بیان کرد: انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال که گذشت خدمات بسیار زیادی انجام داده و باید با حرکتی جهادی و همه جانبه تلاش‌های خود را مضاعف کنیم تا این مسیر را هر چه سریعتر بپیماییم.

 

گفتنی است، این طرح ها امروز به صورت همزمان و در محل پست برق ۴۰۰ کیلوولت پیروزان اهواز افتتاح شدند.

 

کد خبر 1147039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha