درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با هر طوفانی سرخم نخواهد کرد

غیرتی با بیان اینکه درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با هر طوفانی سرخم نخواهد کرد، گفت: مردم ایران سردار سلیمانی های بسیاری را بر خلاف اندیشه های دشمن در دامان خود پرورش می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشن پیروزی انقلاب همراه با گلبانک «الله اکبر» شامگاه (۲۲ بهمن) در زیرکوه با حضور فرماندار و مردم انقلابی این شهرستان در آستانه فرارسیدن سالروز چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

«محمدرضا غیرتی» فرماندار زیرکوه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که با هر طوفانی سرخم نخواهد کرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم این است که چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و این پیام را به دشمنان انقلاب اسلامی مخابره کنیم که ما همچنان ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد که دشمن کوچکترین تعرضی به خاک میهن اسلامی داشته باشد.

 

فرماندار زیرکوه بیان کرد: اگر امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ما نیست این را بدانند که ما سردار سلیمانی های زیادی را در بین خود داریم و در دامان این نظام پرورش یافته‌اند و گمنام هستند.

 

غیرتی در پایان گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان زیرکوه با حضور خود در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

 

گفتنی است در ادامه برگزاری این مراسم گلبانگ «الله اکبر» همراه با نورافشانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان زیرکوه طنین انداز شد.

 

 

کد خبر 1147071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha