حضور حماسی کانون های مساجد استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، بر حضور حماسی خود در این یوم الله تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در 22 بهمن ماه، با طلیعه فجر انقلاب اسلامی، سرفصل زرینی بر تاریخ این مرز و بوم آغاز شد و با استقرار حکومتی اسلامی، این کشور الگویی برای تمامی ملت آزاده جهان شد و امروزه نام این کشور همواره بعنوان ملتی که با غیرت از یوغ تحجر و استبداد خود را رهاند بر اذهان عمومی جهان نقش بسته و لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و هرجا که جمهوری اسلامی برای دفاع از ملتی مظلوم به عرصه وارد می شود، معادلات دشمنان غاصب و ستمگر را بر هم میریزد.

 

به همین منظور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، بر حضور حماسی خود و خانواده اعضای کانون ها تاکید کردند.

 

در همین راستا ایستگاه های صلواتی، توزیع بسته های فرهنگی و ایستگاه های نقاشی با همکاری جمعی از بچه های مسجدی در مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه برپا شده است.

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان علاوه بر اعلام آمادگی بر حضور حماسی در این راهپیمایی در طول دهه فجر برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را در مساجد اجرا کردند.

 

یکی از اقدامات کانون های مساجد در این دهه برگزاری اردوی جهادی پایش سلامت بود که در مسجد قمر بنی هاشم با حضور تیم خادمیاران آستان قدس رضوی با محوریت (کنترل قندخون ، فشار خون ، بهداشت دهان و دندان ، آموزش سلامت ، مامایی ، مشاوره خانواده ) انجام شد.

این اقدام در راستای پایش سلامت از اهالی مسجد قمربنی هاشم با همراهی خواهران مسجد و به منظور تحقق محله اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه ایام الله فجر بود.

 

همچنین با همراهی کانون فرهنگی و هنری الهادی زنجان و به مناسبت ایام الله دهه فجر تیم پزشکی با حضور در مناطق کم برخوردار زنجان پایش سلامت اهالی این مناطق را انجام داد.

 

غبار روبی و گلباران مزار پاک و مطهر شهدای روستای اردجین توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری نینوا با همراهی اهالی انقلابی و شهید پرور اردجین و امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسولان ادارات شهرستان خرم دره به مناسبت دهه فجر از دیگر اقدامات کانون های مساجد استان زنجان در این ایام بود.

 

کد خبر 1147135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha