انقلاب اسلامی ایران احیاء گر تمدن و فرهنگ اسلامی است

سپهوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگ و تمدن ساز است، گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاء گر تمدن و فرهنگ اسلامی است.

«سپهوند» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهم ترین وجه تمایز انقلاب با سایر انقلاب های مردمی بودن  انقلاب  است.

 

وی  راهپیمایی 22 بهمن را شکوه مرد می بودن انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بالغ بر 98 درصد ملت ایران از انقلاب اسلامی حمایت کردند.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، در ادامه با بیان اینکه فرهنگ وجوه اشتراکی با تمدن دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و فرهنگ ساز است.

 

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی این است که امروز شاهد هستیم در اربعین حسینی پرشکوه ترین راهپیمایی جهان رقم می خورد و این مهم  نشان دهنده این است که انقلاب ما احیاء گر تمدن و فرهنگ اسلامی است.

 

تمدن سازی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

 

سپهوند  با بیان اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب تمدن سازی و فرهنگ سازی است، افزود: استکبار ستیزی از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد:  از مهم ترین دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی استکبار ستیزی، اتحاد جهان اسلام و کنار زدن و حذف غرب زدگی و شناخت درست جهان غرب وشرق از دستاردهای بزرگ انقلاب است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای سیاسی و پیشرفت و توسعه ، افزود: امروز  ایران اسلامی دستاوردهای عظیم در عرصه های مختلف برای ملت ایران داشته است.

 

سپهوند اظهار کرد: دستاردهای انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت، یکدلی و لایت مداری ملت ایران حاصل شده است.

کد خبر 1147189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha