انقلاب اسلامی محصول و مولود برائت و ولایت فقیه/ اجرای بیانیه گام دوم مطالبه مردم از مسئولان

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مولود برائت و ولایت فقیه بود اجرای بیانیه گام دوم را خواست مردم از مسئولان اعلام کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با ایستادگی در برابر خط فتنه ثابت کردند این کشور مهد برائت از نفاق و مهد عشق به خداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» امروز(جمعه، ۲۲ بهمن) در تجمع ۲۲ بهمن واقع در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای اسلامی، هوشمند، زنده، با اراده و مقتدر متولد شد و آمد تا بساط کفر و ظلم و استکبار را نابود سازد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اولین عامل پدید آورنده انقلاب اسلامی را خواست ملت ایران اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: ملت ایران در قبل از پیروزی انقلاب تحقیر می‌شدند و نیروهای خارجی برای آنان حتی در داخل کشورشان هیچ ارزش و اعتباری قائل نبودند. 

 

تویسرکانی قانون کاپیتولاسیون را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: قلوب ملت ایران مالامال از نفرت از شاه و طاغوت بود بنابراین برائت از کفر، شرک، ظلم و ستم اولین عامل و دوم عشق به امام دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود زیرا امام قلب های مردم را در اختیار داشت.

 

وی اضافه کرد: اگر اقتصاد، مسائلی اجتماعی، فرهنگی و امنیتی دوران قبل از انقلاب را بررسی کنیم همه حاشیه بود زیرا آنچیزی که ملت ایران را یکپارچه به میدان انقلاب و قیام آورد برائت از شرک و کفر بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را برهم زد تصریح کرد: در این 43 سال از پیروزی  انقلاب اسلامی ما در دوران جنگ تحمیلی 200 هزار شهید و در دوره ترورهای کور هم 20 هزار شهید دادیم زیرا معاندین،‌ منافقین، مارکسیست ها و همه دشمنان آمده بودند تا در برابر خواست ملت ایران بایستند.

 

تویسرکانی با اشاره به اینکه دشمنان در ناکام گذاشتن انقلاب اسلامی که اراده‌ای الهی بود، همواره شکست خورده و ناکام ماندند ادامه داد: انقلاب ما محصول و مولود برائت و ولایت فقیه بوده و همچنان هست و تا طلوع خورشید عظمی ولایت ادامه خواهد داشت.

 

وی ایران را مهد ولایت و عشق به خداوند دانست و افزود: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عقلانیت، استقلال، برادری و اخوت و عزت از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و مردم ایران اسلامی با ایستادگی در برابر خط فتنه ثابت کردند این کشور مهد برائت از نفاق و ظلم و ستم و مهد عشق به خداست.

 

تویسرکانی ضمن درخواست از مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضائیه برای اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این انتظار ملت بزرگ ایران از قوای سه گانه و از مسئولان است زیرا این انقلاب وابسته به شخص، حزب و تشکیلات نیست و ریشه در جان‌های مقدس انسانها دارد و متعلق به حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی) است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما از رئیس جمهور محبوب و مظلوم و مقتدرمان، ریاست مجلس و ریاست قوه قضاییه می‌خواهیم و انتظار داریم نقشه راهشان تحقق بیانیه گام دوم در سه مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی باشد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای اسلام و انقلاب و فرستادن صلوات و درود به روح پرفتوحشان خاطرنشان کرد: هر کسی قصد خیانت به این کشور و انقلاب را دارد به اراده پروردگار راه به جایی نخواهد برد زیرا انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش از پشتوانه الهی برخوردار هستند.

کد خبر 1147228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha