مشت محکم مرزنشینان خراسان جنوبی بر دهان استکبار جهانی

جشن ملی اقتدار و شکوه ۱۴۰۰ با حضور مرزنشینان شیعه و سنی خراسان جنوبی در روستاهای مرزی شهرستان های سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه هم اکنون در حال برگزاری است.

خبرگزاری شبستان – خراسان جنوبی؛ مرزنشینان خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم های پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر خامنه ای رهبر» و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

 

مرزنشینان همواره در دفاع از نظام و انقلاب و ولایت حرف اول را در کشور می‌زنند، خراسان جنوبی دارای چهار شهرستان مرزی سربیشه، زیرکوه، درمیان و نهبندان است و حدود ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد. مرزنشینان خراسان جنوبی همواره در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حاضر بودند و با حمایت قاطعانه خود از انقلاب، توطئه های دشمنان را در سخت ترین شرایط خنثی کردند.

 

دشمنان انتظار داشتند که از شیوع مجدد بیماری کرونا و آغاز پیک ششم نهایت استفاده را در راستای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در جشن ملی 1400 بکنند، اما باز هم ملت ایران مانند همیشه متفاوت از افکار دشمنان نظام ظاهر شدند و در جای جای کشور با برگزاری راهپیمایی خودرویی بار دیگر مهر تاییدی بر آرمان های امام و انقلاب زدند.

 

راهپیمایی در روستاهای مرزی و عشایری

مردم خراسان جنوبی هم در همه شهرها و روستاهای استان با برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری جواب یاوه گویی های دشمنان نظام را به خوبی دادند. اهالی روستاهای مرزی مشوکی، لانو، درح و خوشاب شهرستان سربیشه و همچنین مردم اهل سنت روستاهای درمیان، طبسین و روستاهای بارنجگان و ملکی زیرکوه و سایر روستاهای مرزی و عشایری خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم های پر افتخار کشور عزیزمان بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از نظام اعلام کردند.

 

«محمد رستمی» یکی از اهالی روستای خوشاب سربیشه با بیان اینکه روستای ما تقریبا به مرز چسبده است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پیوند قلبی مردم روستا با فرامین مقام معظم رهبری و اندیشه و آرمان انقلاب است که بعد از 43 سال با توجه به فشارهای اقتصادی اما باز هم مردم روستا پای ولایت و نظام و کشورشان هستند.

 

وی افزود: مشکلات کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان در گذشته است و ربطی به نظام و انقلاب ندارد، ما انقلاب کردیم که از زیر چنگال حکومت طاغوتی رها شویم و به حکومت اسلامی برسیم، درست است که سختی ها وجود دارد اما مرزنشینان همواره به برکت انقلاب و نظام امروز شاهد امکانات خوبی هستند که جای شکر دارد و شکرگزاری این نعمت هم از طریق حضور در همین راهپیمایی و تایید مجدد نظام الهی انجام می شود.

 

اهل سنت همواره پای کار انقلاب هستند

«علیرضا فراری» یکی دیگر از اهالی روستای خوشاب سربیشه هم با اشاره به اینکه روستای خوشاب در نقطه صفر مرزی با افغانستان قرار دارد، گفت: مردم به عشق رهبری و شهدا آمدند، ما به مسئولان کار نداریم چه کار بکنند و چه نکنند، ما پای ولایت و رهبری هستیم و به عشق حضرت آقا آمدیم، البته امیدواریم که با روی کار آمدن دولت سیزدهم که رئیس جمهور خودش هم فردی رنج کشیده است وضعیت ما عشایر و مرزنشینان بهبود پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید به درد دل مردم برسند و قدردان آنها باشند، مشکلات مردم را حل کنند و فقط شعار نباشد، برای مردم کار کنند، ادامه داد: مرزنشینان سربیشه با اینکه گرفتار مشکلات زیادی هستند اما به عشق رهبر انقلاب، پای نظام و آرمان های امام خمینی (ره) می مانند و اجازه نخواهند داد که دشمنان به وجبی از خاک کشور تجاوز کنند.

 

یکی از برادران اهل سنت شهرستان درمیان هم با اشاره به اینکه به برکت نظام و انقلاب روز به روز زندگی مردم بهتر شده است و ما باید قدردان این نعمت ها باشیم و خدا را شکر کنیم، گفت: درست است که برخی مشکلات به دلیل کوتاهی بعضی از مسئولان در گذشته وجود دارد، اما مرزنشینان اهل سنت درمیان هرگز دست از نظام و انقلاب بر نمی دارند و تا پای جان پای این نظام و انقلاب ایستادند.

 

22 بهمن موعد تجدید پیمان با ولایت و رهبری است

وی با بیان اینکه دشمنان خیلی حرف ها می زنند که حقیقت ندارد به این شعر که «چراغی را که ایزد بر فروزد - هر آنکس پف کند ریشش بسوزد» اشاره کرد و افزود: این انقلاب و نظام یک نظام الهی است و دشمنان با این اقدامات خودشان تنها، به بدنامی خود کمک می‌کنند.

 

یکی دیگر از اهالی روستای مرزی درح هم با اشاره به اینکه 22 بهمن روز قدردانی از رهبر انقلاب و تجدد پیمان با رهبری است، گفت: ما مرزنشینان با وجود مشکلاتی که وجود دارد، اما فراموش نکردیم که قبل انقلاب هیچ امکاناتی در روستاها نبود، اگر کسی از مریضی در روستا می مرد، پزشکی اینجا نبود، تلفن و برق نبود، گاز و آب و خانه بهداشت و راه آسفالته و ده ها امکانات دیگری که امروز وجود دارد همه به برکت این انقلاب و حمایت های رهبری از مرزنشینان است، مشکلاتی هم که در این چند سال گریبانگر مردم شده از کم کاری مسئولان بوده است.

 

خسروی با اشاره به اینکه مشکلات نمی تواند جلوی اراده مردم را بگیرد، خاطرنشان کرد: روستائیان و مرزنشینان خراسان جنوبی هرگز به کسی اجازه نمی دهند که از مشکلات آنها سوء استفاده کند، ما همه یک خانواده هستیم و همیشه تابع فرمان پدر و بزرگ خانواده که همان رهبر معظم انقلاب است می باشیم، هر چه آقا بگوبند ما تابع هستیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1147229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha