کلنگ زنی تماشاخانه «مهر» در مرودشت به مناسبت دهه فجر

آئین کلنگ زنی تماشاخانه «مهر» در مرودشت به مناسبت دهه فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رشیدی نماینده شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آئین کلنگ زنی تماشاخانه «مهر» در مرودشت به مناسبت دهه فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رشیدی نماینده شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

«مهدی رنجبر» در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی مایه برکات فراوانی بوده است و همواره شاهد رشد زمینه های مختلف فرهنگی با ایجاد زیرساخت ها بوده ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت ادامه داد: مرودشت به عنوان دومین شهرستان استان از زیرساخت های فرهنگی هنری محروم است و مسئولان استان و شهرستان اقدامات عمده ای برای رونق هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری باید انجام دهند.

وی با تشکر از «جلال رشیدی»، نماینده شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی  و «امین امرائی»، مدیر عامل پتروشیمی به خاطر مشارکت در ساخت تماشاخانه «مهر» مرودشت بیان کرد: هنر نمایش، هنر جریان ساز و مقدسی است و با احداث این مکان بخش عمده ای از مشکلات هنرمندان انجمن نمایش کم می شود.

رنجبر تاکید کرد: امیدواریم اهالی هنرهای نمایشی برای گام گذاشتن در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت ادبیات انقلاب و مقاومت با تولید آثار نمایشی فاخر خود تاریخ نگار موثری در این مسیر باشند.

«جلال رشیدی» نیز در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر گفت: در دوران خدمت خود سعی کردم نگاه ها را به سمت و سوی فرهنگ و هنر که مورد بی توجهی زیادی واقع شده بود جلب کنم.

نماینده شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص احداث ساختمان تماشاخانه مرودشت تمام زحمات را مدیر عامل پتروشیمی مرودشت برعهده داشته اند و علیرغم مشکلات و فشارهای متعدد اعتبار احداث این مکان را تامین نکرده اند.

وی اضافه کرد: با یاری خدا فرصتی پیش آمد تا با خدمت صادقانه فعالیت هایمان را بیشتر به جامعه و مردم معرفی کرده و در کنار جامعه فرهنگ هنر هستیم، همانطور که در کنار جامعه کارگری، ورزشی، پزشکی و سایر اقشار قرار داریم.

«علیرضا بیات پور»، نیز در این آئین گفت: در مدت 43 سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و گسترده ای در حوزه های مختلف عرضه شده که نشان از اقتدار و همت بلند مسئولین و مردم ایران دارد.

معاون استاندار و فرماندار مرودشت ادامه داد: در حوزه های علمی، فرهنگی عمرانی، آموزش، فرهنگی، هنری و سایر بخش ها پیشرفت های خوبی داشته ایم و توانستیم ایران را به عنوان یکی از قدرت های جهان معرفی کنیم که مرهون تلاش های مسولین و همراهی مردم شریف ایران است.

«امین امرائی»، مدیر عامل پتروشیمی مرودشت با اشاره به جمله مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: ایشان فرموده اند که «من در راه فرهنگ جان خود را می دهم» و ما نیز در هر مسؤلیتی وظیفه داریم بخشی از خدمت خود را به فرهنگ جامعه اختصاص دهیم زیرا توجه به فرهنگ توجه به توسعه و پیشرفت جامعه است.

کد خبر 1147237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha