حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن است

ستاری، به اهمیت و نقش مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمن در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(22بهمن) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و امروز حضور مردم در صحنه های انقلاب تداوم راه انقلاب را تضمین می کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان افزود: شکل گیری جمهوری اسلامی نعمتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده و باید آن را پاس داشت.

 

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین گفت: رهبری  جهاد تبیین را فریضه قرار دادند تا استکبار ناتوان در وارونه جلوه دادن ذات نظام جمهوری اسلامی شود.

 

ستاری با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب هر تلاشی جهاد نیست، عنوان کرد: جهاد تبیین باید دارای رویکردها و ویژگی هایی باشد و منجر به دشمن شناسی شود.

 

وی با بیان اینکه ترکیبی بر مبنای مختلف سیاسی، بین المللی و فرهنگی جنگی تمام عیار است، تصریح کرد: مسئولان باید این جنگ تمام عیار را شناسایی و به خوبی مدیریت و ابزار لازم را تجهیز نمایند.

کد خبر 1147254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha