حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  نشان از آگاهی و بصیرت مردمی دارد

امام جمعه ملایر گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از آگاهی و بصیرت مردمی دارد که پای همه مشکلات ایستاده اند و پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان ، از ملایر  امروز مردم ولایت مدار و انقلابی  دیار کریم خان زند با وجود سرمای هوا و وضعیت بیماری کرونا  و رنگ بندی قرمز کرونایی  شهرستان ملایر باز هم به میدان آمدند و به ندای رهبر و آرمان‌های امام و شهدا لبیک گفتند.

 امروز مردم خدا جو  و انقلابی ملایر  با راهپیمایی خودرویی خود یک  بار دیگر، آمدند و با  خلق حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی به یاوه گوییهای دشمن پاسخ دادند و  زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کردند.

  ملایریها امروز هم پا و همدوش سایر مردم نقاط کشور با راهپیمایی خودرویی از مسیرهای مشخص شده با شور و هیجانی وصف ناشدنی  چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و شکوفه های ایمان و بصیرت را بیش از بیش به ثمر نشاندند.

 خیابان های شهر ملایر از میدان مقبره شهدای گمنام امامزاده عبدالله  به سمت بلوار تاجوک، میدان امام حسین (ع)، سه راه مطهری، 32 متری شهید مطهری،  برق بالا به سمت بام ملایر و انتهای مسیر تجمع در مقبره  شهدای گمنام بام ملایر شاهد حضور مردم غیرتمندی بود  که با گذشت 43 سال، همچنان خون غیرت و آزادگی  همچون مردم سال 57  در رگ هایشان می جوشد و با شعار آزادی و جوانمردی، تمام قد پای انقلاب و رهبری  ایستاده اند.

 مردم ملایر با وجود شرایط قرمز بیماری کرونا مسیرهای راهپیمایی  را با خودرو طی کردند و در طی مسیر، خودروهای بسیاری به این سیل عظیم اضافه شد تا سیل خروشان این راهپیمایی یک بار دیگر دشمنان این نظام را بیش از بیش مایوس ناامید کند که اینجا ایران است و این مردم ایرانند که پای آرمانهای  انقلاب  و شهدا ایستاده اند.

 «حجت الاسلام محمد باقر برقراری » نیز در جمع راهپیمایان ملایری در مراسم 22 بهمن  ضمن  تبریک چهل و سومین بهار  انقلاب اسلامی  حضور مردم ملایر را در این مزراسم وصف ناشدنی دانست و گفت: این حضور گسترده نشان از آگاهی و بصیرت مردمی دارد که پای همه مشکلات ایستاده اند و پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند.

  امام جمعه ملایر با اشاره به  نقشه ها و توطئه های دشمنان این نظام برای مردم ایران گفت: در واقع دشمنان با به وجود آوردن مشکلات اقتصادی ا و بزرگ نمایی آن به دنبال یاس و ناامید کردن مردم از نظام هستند و میخواهند این مشکلات را به پای اصل نظام و  انقلاب بگذارند.

 وی گفت:یکی از نقشه های دشمنان طبق منابع موثق این بود که می‌خواستند در دی ماه امسال قیمت دلار را به 50 هزار تومان برسانند، می‌خواستند  قیمت بسیاری از مواد غذایی و اساسی مردم از جمله مرغ را به بالای 50 هزار تومان برسانند و چقدر تلاش کردند تا به اهدافشان برسند اما شکست خوردند.

 وی  با بیان اینکه دشمنان این نظام همچنان به دنبال چالش و ایجاد مشکل برای مردم هستند و هرگز از این توطئه ها و نقشه های شومشان دست بر نمی دارند گفت:  در مذاکرات وین هم دیدیم که  ایران هراسی راه انداختند و در این قضیه هم شکست خوردند

  امام جمعه ملایر تصریح کرد: قطعا  دشمنان این نظام بیکار نمی‌ نشینند و  به دنبال این هستند تا 22 بهمن 1401 باز هم هر گونه چالش و توطه ای را برای این ملت بچینند .

وی تاکید کرد: به برکت  وجود رهبر معظم انقلاب و قوای سه گانه و آحاد مردم و نیروی های مسلح و بصیرت مردم وفادار ایران اسلامی قطعا توطه ها خنثی خواهد شد و شاهد موفقیتهای چشم گیری خواهیم بود.

 وی اضافه کرد: انشاالله در چنین روزی در سال آینده این موفقیتها را احصا و و به مردم تقدیم می‌کنیم و عظمت و موفقیت و دستاوردهای این نظام را به رخ دشمن می‌کشیم.

حجت الاسلام برقراری ضمن تقدیر از حضور مردم وفادار و انقلابی ملایر در راهپیمایی امروز این حضور را عهد و پیمانی دوباره  با خون و روح امام و آرمانهای انقلاب دانست و گفت: همه ما با حضور در این  راهپیمایی  اعلام کردیم که  این انقلاب سرزنده سربلند و همیشه مقتدر خواهد ماند.

کد خبر 1147258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha