مبدا حرکت حکومت جهانی امام زمان (عج) انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام تسخیری گفت: امام راحل فرمود انقلاب مردم ایران اسلامی مقدمه برای ظهور امام زمان(عج) است، امروز کشور ما قدرتمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسین تسخیری» امروز(۲۲بهمن) در جمع نمازگزاران مرکز مازندران به عنوان سخنران ۲۲ بهمن ساری ضمن گرامیداشت فجر پیروزی شکوهمند ملت باغیرت ایران اسلامی، اظهار کرد: خداوند متعال در آیات الهی وعده تحقق انقلاب داده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه افزود:انقلاب اسلامی زمینه‌‌ساز بزرگ انقلاب الهی جهانی است.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: خدا به بنی اسرائیل فرمود شما دوبار در زمین فساد می کنید وقتی آن فساد اول شکل می گیرد ما علیه شما بندگان مان را نازل می کنیم. از همان روزهای آغاز انقلاب اسلامی امام راحل غده سرطانی منطقه را رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه استکبار می پندارد که امروز یکی از عوامل موثر در منطقه برای از بین بردن انقلاب همین غده سرطانی است، ادامه داد: این رژیم اشغالگر برای ضربه زدن به ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند. صهیونیست ها مایوس کردن ملت ایران از انقلاب اسلامی را هدفگذاری کرده اند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منحصر به مردم ایران و جغرافیای این کشور نیست، گفت: امام راحل فرمودند ما می خواهیم این انقلاب را بین مردم جهان صادر کنیم.

 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده است که پرچم نهضت اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) برساند، افزود: مبدا حرکت حکومت جهانی امام زمان (عج) انقلاب اسلامی ایران است، این راه تا رسیدن به نقطه مطلوب الهی که در قرآن پیش‌بینی شده ادامه پیدا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه تازمانی که ما خدا و دست خدا را بالای سر خود داشته باشیم خدای متعال به ما نصرت می دهد و اگر نگاه ما به کدخدا باشد ملت ما زیر سلطه استکبار قرار می گیرد، گفت: مشکلات اقتصادی امروز نتیجه عملکرد افرادی است که نگاه آنها به ولی فقیه که اقتصاد مقاومتی را معرفی کردند نبوده و با کدخدا همراه شدند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1147309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha