جمهوری اسلامی دارای استقلال اقتصادی است

حجت الاسلام رضوی اردكانی گفت: جمهوری اسلامی دارای استقلال اقتصادی است و یک نمونه از این استقلال صادرات گندم است و در بحث تولید گندم نیز دارای خودکفایی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردكانی»، امروز (جمعه 22 بهمن) در نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: مسئولان کشور برای حل مشکلات مردم تلاش شبانه روزی می کنند اما باید دستاوردهای متعدد نظام را ببینیم و تنها مشکلات را پر رنگ تر از دستاوردها جلوه ندهیم.

 

امام جمعه موقت شیراز با قدردانی از حضور مردم شیراز در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: كشوری مستقل تر از جمهوری اسلامی امروز در جهان نداریم و هیچ قدرتی و ابر قدرتی خواسته خود را نمی تواند به جمهوری اسلامی تحمیل كند.

 

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی دارای استقلال اقتصادی است و یک نمونه از این استقلال صادرات گندم است و در بحث تولید گندم نیز دارای خودکفایی هستیم در حالی كه در زمان شاه، 6 میلیون تن گندم وارد كشور می شد.

 

حجت الاسلام رضوی اردكانی با تاکید بر پیشگامی کشور در عرصه های علمی نیز گفت: از نظر دستاوردهای علمی، حرف اول در غرب آسیا را می زنیم و در ابعاد نظامی نیز قدرت نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی ما دشمن را به لرزه مکی اندازد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تولید بیان کرد: تولید، علاج مشكل اقتصادی کشور است و نواقص تولید باید با تلاش مسئولان رفع شود.

 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به موضوع دستاورد انقلاب اسلامی گفت: تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و موفقیت انقلاب نیز تحقق همین شعار بوده است.

 

کد خبر 1147335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha