حضور سنندجی‌ها در جشن ۲۲ بهمن بیانگر پشتیبانی آنها از نظام اسلامی است

امام جمعه سنندج گفت: حضور سنندجی‌ها در گرامیداشت جشن ۲۲ بهمن بیانگر پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه ابن هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: حضور حماسی مردم در گرامیداشت جشن ۲۲ بهمن نشاندهنده پاسداری از کیان اسلامی، امنیت، استقلال، آزادی و پشتیبانی از نظام اسلامی ایران است.

 


وی افزود: مردم کردستان مانند سایر نقاط کشور یکصدا برای حفظ دین اسلام به صحنه آمدند و پشتیبانی خود را از این انقلاب اعلام کردند.

 


امام جمعه سنندج بیان کرد: حضور مردم در مراسم 22 بهمن امروز نشان داد که علیرغم مشکلات و تحریم‌ها اما همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و اندکی در اراده‌شان خللی وارد نخواهد شد.

 


ماموستا رستمی تصریح کرد: حضور مردم نشانه شجاعت آنها بود که نشان دادند پاسدار خون شهدا هستند و اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

 


وی از حضور مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم به‌ویژه کردستانی‌ها به دلیل تحمل سختی‌های زیاد، شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم و رفع مشکلاتشان بکار ببرند.

 

امام جمعه سنندج خواستار رفع مشکلات اقتصادی از جمله تورم در کشور شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت برای برداشتن باری از دوش مردم همت گمارد.

 

کد خبر 1147365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha