راه حل تمام مشکلات کشور در داخل است

حجت‌الاسلام حبیبی راه حل تمام مشکلات کشور را در داخل دانست و گفت: راه حل مشکل اقتصادی افزایش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم‌آباد با تبریک میلاد امام جواد(ع)، اظهارکرد: هیچ مولودی دراسلام با بركت‌تر از او براى شیعیان ما به دنیا نیامده است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به فرا رسیدن هفته اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف یک کوچ معنوی سه روزه هست که برای یک سال ما را تقویت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب، دشمنان جنگ ترکیبی، پیچیده و هوشمند با تمام امکانات در تمامی عرصه‌ها به راه انداخته‌اند، تصریح‌کرد: این اقدامات دشمنان با هدف کنترل و مهار انقلاب و تبدیل کردن مانایی انقلاب به میرایی است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: تاکنون دشمنان در این عرصه توفیقی نداشته‌اند و راهبرد مقابله با این جنگ، جهاد تبیین است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر، عزت مردم و ایران اسلامی را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان‌کرد: به برکت انقلاب جوان‌های با استعداد، در مسائل دانش‌بنیان و پزشکی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

 

وی با بیان‌اینکه در طول ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب بارها از بحران‌های پیچیده و فتنه‌‎ها عبور کردیم، افزود: جوانان ما در عرصه‌های نظامی، جهادی، اقتصادی و هر جا که وارد میدان شدند موفق عمل کردند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی، راه حل تمام مشکلات کشور را در داخل دانست و افزود: راه حل مشکل اقتصادی افزایش تولید است که مقام معظم رهبری سه سال پشت سرهم شعارسال رابه تولید اختصاص دادند اما بعضی از مسئولین قبلی به وظایف‌شان دراین زمینه عمل نکردند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه ۴۰ سال پیش ناامن‌ترین کشور دنیا بودیم، گفت: ایران امروز امن‌ترین کشور در بین ناامن ترین مناطق دنیاست.

کد خبر 1147382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha