سنگ تمام‌ گلستانی‌ها در جشن انقلاب/ یوم‌الله ۲۲ بهمنِ تماشایی، تجلی وحدت ملی برای «ایران قوی»

مردم استان گلستان از هر قوم و مذهب و فرهنگی امروز(جمعه ۲۲ بهمن) زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و نشان دهند هنوز هم بر عهدی که با امام و شهیدان بستند، ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، کران تا کران ایران اسلامی امروز شاهد حضوری از جنس بصیرت، ولایتمداری و استکبارستیزی بود. مردمی که با گذشته ای پرافتخار به سوی آینده ای پرامید و درخشان در حال صعود و حرکت هستند.

 

یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ فتح الفتوحی بود که ننگ وابستگی و ذلت را از تاریخ پرآوازه این کهن‌ مرز و بوم پاک کرد و هیمنه و هژمونی استکبار را در هم شکست.

 

انقلابی که به پایش جوانان این سرزمین با نثار جان و خون خود آن را حفظ کردند تا امروز تبدیل به درختی تنومند و استوار شده که از سایه سارش نه فقط مردم ایران بلکه همه‌ آزادیخواهان، مظلومان و ملت های مسلمان برخوردار شدند.

 

یوم الله ۲۲ بهمن، روزی بزرگ در تاریخ ملت ایران است، روزی که این کشور از زیر یوغ طاغوت و نظام سلطه بیرون آمد و دین را وارد زندگی اجتماعی و فردی این مردم‌‌ کرد. حالا در سایه استقامت ملت بزرگ‌ ایران، انقلاب اسلامی ایران در دهه پنجم عمر شکوهمند خویش با قدرت و صلابت بر روی آرمان ها و ارزش های خود ایستاده است.

 

مردم شهرها و روستاهای استان گلستان امروز حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی خودرویی و خانوادگی و رژه موتوری به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن داشتند. هرچند به علت همه گیری کرونا، راهپیمایی جشن ملی ۱۴۰۰ به شکل متفاوتی برگزار شد اما مردم بازهم به میدان آمدند تا بگویند هیچ مشکلی نمی تواند آنان را از این نظام و انقلاب جدا کند.

 

امروز مردم این استان از شیعه و سنی، فارس و ترکمن، مازنی و ترک، لر و کرد و بلوچ و سیستانی بار دیگر حضور متحدانه و منسجم خود را به نمایش گذاشتند تا به دشمنان نشان دهند که هر جا پای اسلام و دفاع از نظام و انقلاب در میان است، مردم فارغ از هر رنگ و زبانی زیر یک پرچم‌ جمع می شوند.

 

مردم گلستان با حضور حماسی خود، بهمنِ ۱۴۰۰ را تماشایی‌تر کردند و پاسخی محکم به یاوه گویانی دادند که به دنبال جدایی این ملت از انقلاب اسلامی و ناامیدی این مردم هستند.

 

این مردم امروز تجدید بیعتی دوباره با  رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده و تاکید کردند گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند. مردم گلستان جای شهدا را هم در این مراسم تاریخی سبز نگه داشتند و در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی که به اهتزاز درآمده بود، عکس سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را هم به دست داشتند.

 

مشت های گره کرده و فریادهای مرگ بر آمریکا امروز از کرانه های آبی نیلگون خزر در نوکنده و بندرگز و گمیشان تا برج رادکان و کوه های سربه فلک‌کشیده البرز و جنگل های هیرکانی و دشت های ترکمن صحرا تا نوار مرزی این استان به آسمان بلند شد.

 

این حضور پرشور و مقتدرانه همانی است که دشمن از آن هراس دارد؛ مردم نشان دادند که پای کار انقلاب بوده و هستند و هیچ مشکلی نمی تواند در عزم انان خللی ایجاد کند.

 

کد خبر 1147393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha