محرم دانستن مردم در تصمیم‌گیری‌ها انتظار از نمایندگان مجلس است

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه انتظار از مجلس انقلابی محرم دانستن مردم در تصمیم‌گیری‌ها است، گفت: موضع وکیل مردم مشخص و معلوم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهارکرد: مسئولان نامه مولای متقیان به مالک را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا، مسئولیت را امانتی نزد مسئولان دانست و افزود: مسئولان امانت را به خوبی به سر منزل مقصود برسانند.

 

وی با تاکید بر اینکه در برخی از ادارات سطوح مدیریتی باید سالم‌سازی شوند، تصریح‌کرد: دولت انقلابی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این نکته توجه جدی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام صالحی به تحریم‌های دشمنان علیه کشور و ملت اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها ملت ایران را قوی‌تر کرد و انقلاب اسلامی ۴۳ سال به سوی قله‌های پیشرفت، عزت و اقتدار حرکت کرده است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به بحث شفافیت آرای نمایندگان مجلس، ادامه داد: انتظار از مجلس انقلابی محرم دانستن مردم در تصمیم‌گیری‌ها است.

 

وی با بیان‌اینکه نمایندگان خانه ملت در رای‌گیری‌های علنی خود مردم را در جریان بگذارند، اظهارکرد: موضع وکیل مردم مشخص و معلوم باشد.

 

حجت‌الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: هموطنان نسبت به تزریق دز سوم واکسن هر چه سریع تر اقدام کنند.

کد خبر 1147411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha