ادامه مسیر انقلاب بدون حضور ملت قدرشناس ایران قابل تصور نیست

رحمتی با تاکید بر اینکه ادامه مسیر انقلاب اسلامی بدون حضور ملت قدرشناس ایران اسلامی قابل تصور نیست، گفت: علی‌ رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که در جامعه حاکم است اما این مردم ایران هستند که همیشه پای ثابت این انقلاب بودند و حماسه‌ های بزرگ آفریده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مالک رحمتی» در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: در طلیعه چهل و سومین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی با حضور خود در این حماسه بزرگ ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی با ولی فقیه و مقتدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) نیز تجدید بیعتی کردند.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه ادامه مسیر انقلاب اسلامی، بدون حضور ملت قدرشناس ایران اسلامی قابل تصور نیست، افزود: علی‌رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که در جامعه حاکم است، اما این مردم ایران هستند که همیشه پای ثابت این انقلاب بوده‌اند و حماسه‌های بزرگ آفریده‌اند.

 

رحمتی، انقلاب اسلامی ایران را یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در دنیا برشمرد و اظهار کرد: ما هر روز جلوه‌های زیبایی از این حضور را شاهد هستیم و امروز ملت ایران با حضور خود در این جشن پیروزی، علاقه خود را به انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی و ابتکاری که در حضور مردم به صورت خانوادگی و خودرویی در این جشن بزرگ صورت گرفت، خوشبختانه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: این حضور با معنا و پرشور مردم با بصیرت و انقلابی، مسئولیت را بر دوش مدیران سنگین‌تر می‌کند که انشالله با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان کشور، خدمتگزار صادقی برای مردم با ایمان و متعهد این کشور باشند.

کد خبر 1147431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha