رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت و حضور آگاهانه ملت در صحنه است

مخلص الائمه گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت، حضور آگاهانه ملت در صحنه و تقدیم هزاران شهید در این راه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» امروز جمعه (22 بهمن) در آیین راهپیمایی خودرویی در شهر اراک با گرامیداشت ایام الله ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران تا کنون گام های اساسی را برداشته است و اکنون در گام دوم برای رسیدن به اهداف انقلاب بیش از پیش تلاش می کند.

 

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند، افزود:انقلاب اسلامی ایران انقلابی ارزشمند است و همگان باید در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها، دفع آسیب‌ها و رفع کاستی‌ها تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه برای بسیاری از ملت‌ها و حکومت‌ها رسیدن به شرایط موجود، یک آرمان است؛ ادامه داد: همه شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران با وجود برخی مشکلات و توطئه ها و کارشکنی های دشمنان، در حوزه سیاست داخلی که تبلور آن در مردم سالاری دینی است و نیز در حوزه سیاست خارجی که تبلور آن در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی است، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

 

این مقام ارشد استان در ادامه به فعالیت های انجام شده در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی نیز دارای موفقیت های بسیار است و همچنان مقتدر ایستاده و به راه پر افتخاری که امام خمینی(ره) ترسیم کرده است ادامه می دهد.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد جامعه بیان کرد: شیوع کرونا در سال‌های اخیرمشکلات زیادی را برای همگان به وجود آورده است ولی این بیماری منحوس که جهان را فلج کرده، نتوانسته در بهار انقلاب و راهپیمایی تاثیر منفی داشته است و این آیین با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت، اتحاد، حضورآگاهانه و جانفشانی آحاد مردم و تقدیم هزاران شهید برای پیروزی انقلاب است، افزود: در حالی به میانه دهه پنجم نزدیک می شویم و در شرایطی گام دوم انقلاب را برمی‌داریم که بسیاری از انقلاب‌های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند.

 

 

 

کد خبر 1147433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha