دستاوردهای انقلاب و پیشرفت ها باید برای نسل آینده تبیین شود

حجت الاسلام عادل پو با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور با انقلابی گری حل خواهد شد گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و آنجایی که انقلابی عمل نکردیم ناموفق بودیم، لذا حلال مشکلات موجود انقلابی‌گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر که پس از برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در مسجدجامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی تمام سرنوشت ایران در امور اقتصادی و سیاسی در دست آمریکا بود اظهار کرد: در دوران ستم شاهی گفتمان حاکم بر ایران توسط آمریکایی ها دیکته می‌شد‌.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: در زمانی که مشت آهنین حاکمیت استبداد اجازه نفس کشیدن به مخالفان را نمی داد و تمام کشورها تحت سیطره دو گروه قدرت شرق و غرب قرار داشتند، انقلاب اسلامی ایران با فریادهای الله اکبر ریشه رژیم پهلوی را سوزاند، لذا دستاوردهای انقلاب و پیشرفت ها باید برای نسل آینده تبیین شود.

 

وی تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد و پس از آن با فتنه، جنگ تحمیلی و جنگ نرم و تحریم‌ ها قصد داشتند تا به کشور ضربه بزنند، اما حضور مردم در صحنه های سیاسی در همه شرایط جوی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جز معجزه چیز دیگری نمی تواند باشد.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر انقلاب در خصوص انقلابی عمل کردن مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و آنجایی که انقلابی عمل نکردیم ناموفق بودیم، لذا حلال مشکلات موجود انقلابی‌گری است.

 

وی با بیان اینکه در خرمشهر نارسایی و مشکلات بسیاری وجود دارد ابراز کرد: در چند سال گذشته مدیریت انقلابی در این شهرستان عمل نشده و ما از ریاست جمهور خواستاریم که نگاه به خرمشهر و همچنین به استان خوزستان انقلابی باشد.

 

امام جمعه خرمشهر به سفر اخیر وزیر کشور به استان خوزستان و این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از تصمیم‌های وزیر کشور در سفر به خرمشهر برداشتن دژ نظامی بر رودخانه اروند است که می بایست تمام مسئولان ذیربط این مسئله را پیگیری کنند تا هرچه سریع تر به سرانجام برسد؛ اگر اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته شد، مردم خرمشهر نیز باید نظارت دقیقی بر آن داشته باشند.

 

وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی، خدماتی دستگاه های اجرایی خرمشهر در ایام الله دهه فجر از جمله احداث اسکله‌های گردشگری در این شهرستان یاد آور شد: امید است با افتتاح اسکله‌های گردشگری مردم بتوانند از ظرفیت‌های این اسکله‌ها و رودخانه کارون استفاده کنند.

 

کد خبر 1147438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha