توسعه اقتصادی مازندران را با استقرار کامل خط پروازی تاکسی هوایی پیگیریم

محمدی بخش از هدف گذاری برای توسعه خط پروازی تاکسی هوایی در مازندران خبر داد و گفت:: استقرار حوزه بالگردی در استان در حوزه تاکسی، اطفای حریق، ورزش های هوایی و آمبولانس هوایی می تواند در توسعه اقتصادی به استان مازندران کمک بزرگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «محمد محمدی بخش» امروز(۲۲بهمن) در آیین افتتاح خط پروازی تاکسی هوایی مازندران که به یمن طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری برگزار شد،ضمن گرامیداشت فجر پیروزی شکوهمند ملت باغیرت ایران اسلامی، اظهار کرد: امید است حرکتی که در استان آغاز شده سر سلسله حرکت های بخش هوایی در توسعه هوانوردی باشد.

 

 معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده است که پرچم نهضت اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) برساند، اذعان کرد:انقلاب اسلامی مقدمه حرکت جهانی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

 

محمدی بخش با بیان اینکه راه اندازی تاکسی هوایی به اقرار رئیس جمهوری در توسعه هوایی بخش هوانوردی علمی است، افزود: نظام ما بعد از چهار دهه نیاز به بازنگری و مهندسی جدید در حوزه هوایی دارد.

 

وی با بیان اینکه علی رغم تحریم ها نظام ما در حوزه هوایی قد خم نکرده، گفت: تلاش داریم با اتکا به دانش داخل و نخبگان جوان افق هایی جدید در حوزه هوانواردی شاهدباشم.

 

محمدی بخش بیان کرد: استقرار حوزه بالگردی در استان در حوزه تاکسی، اطفای حریق، ورزش های هوایی و آمبولانس هوایی می تواند در توسعه اقتصادی به استان مازندران کمک بزرگی کند.

 

وی با بیان اینکه امید داریم زیرساخت های خط پرواز تاکسی هوایی در فرودگاه ساری به صورت کامل آماده سازی شود، گفت: تلاش داریم برای صادرات و واردات محصولات استان از ظرفیت ناوگان هوایی استفاده شود.

 

 

کد خبر 1147447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha