فراخوان پنجمین جشنواره ملی ادبی هنری «فضل نبی» منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از فراخوان پنجمین جشنواره سراسری ادبی و هنری «فضل نبی» در دو بخش «شعر و داستان» همراه با گرامیداشت شاعر اهل بیت(ع) ملافضلعلی نصرآبادی خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پنجمین جشنواره ملی «فضل نبی» همراه با گرامیداشت شاعر اهل بیت(ع) ملافضلعلی نصرآبادی در شهر سفیدشهر از توابع آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این جشنواره برای پنجمین سال متوالی، در دو بخش «شعر و داستان» با موضوعات «حقوق بشر در سیره رسول الله(ص)»، «مدح و فضل نبی در کلام شاعر آئینی ملافضلعلی نصرآبادی»، «مدیریت و اقتصاد مقاومتی در سیره نبوی»، «مدح و منقبت پیامبر اعظم(ص)»، «سبک زندگی نبوی، وحدت و همدلی در اندیشه و عمل پیامبر اسلام(ص)» برگزار می شود.

 

رضابطی ادامه داد: همچنین «صلح و حقوق بشر اسلامی در سیره نبوی» و «شخصیت ملافضلعلی نصرآبادی» از بخش های ویژه این جشنواره سراسری است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در قالب آثار و شرط سنّی برای شرکت کنندگان وجود ندارد افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را (هر شرکت کننده یک اثر) در قالب فایل وورد و با مشخصات کامل شناسنامه ای، تلفن تماس، میزان تحصیلات و نام شهر محل سکونت، به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی جشنواره: کاشان، بلوار باهنر، کوچه شهید متقی، پلاک ۵۴ مجتمع فرهنگی راه روشن یا نشانی الکترونیکی fazlenabifazl@gmail.com و یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۰۳۶۳۳۱۹۹۵ ارسال کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:  آخرین مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ خواهد بود و اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در شهر سفیدشهر آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: سه برگزیده این جشنواره به ترتیب با اهدای لوح و تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال، لوح و تندیس جشنواره و مبلغ ۷ میلیون ریال، لوح و تندیس جشنواره و مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

 

ضابطی در ادامه بیان داشت: این جشنواره به همت مؤسسات مردم نهاد فرهنگی منطقه سفیدشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، شهرداری و مجتمع فرهنگی سفیدشهر، انجمن های ادبی قلم به دستان، علمدار و مجلس افروز، انتشارات مرکز فرهنگی دیجیتال ادبستان و جمعیت ندای صلح برگزار می شود./

 

کد خبر 1147593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha