انقلاب ما یک حرکت آگاهانه بود

حجت الاسلام زمانی موسوی، گفت: انقلاب ما یک حرکت آگاهانه بود و کودتا یا شورش نبوده و اهدافی برای خودش داشته و مراحلی را برای خودش ترسیم کرده است و افق اعلای انقلاب رسیدن به وجود نازنین حضرت بقیه الله اعظم(عچ) است.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ثمره یک تبیین و ابلاغ بود زمانی که امام(ره) بعد از واقعه فیضیه در عاشورای سال۱۳۴۲ مشکلات کشور را به مردم گفت و بیان کرد، ثمره آن بیان و جهاد تبیین که هزینه های زیادی داشت منجر به پیروزی " انقلاب اسلامی" شد.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: جهاد، ایثار و جانفشانی ملت ایران و رزمندگان اسلام در مبارزه با کفر، ظلم و استکبار بی نظیر است و این رشادت ها قطعا" مورد تایید اهل بیت(ع) می باشد چون ایشان برای اعتلای اسلام و پرچمی که بنام اهل بیت است جانفشانی کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اولین دستاورد انقلاب سرنگونی رژیم طاغوت و برچیده شدن سلسله طواغیت بود که طومارشان توسط ملت ایران در هم پیچیده شد.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد:دشمنان با هجمه رسانه ای می خواهند القاء کنند که انقلاب برای مردم چه کرده در حالیکه این همه دستاورد چشم بینا و بصیر می خواهد تا دیده شود و بیان دستاوردهای انقلاب بدون ذکر نام امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قابل تطبیق نیست.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار کرد: امروز در حالیکه دشمنان می خواهند زنان و مردان ما را با برخی مشکلات، سرگرمی ها و مسائل حاشیه ای غیر ضروری مشغول کنند و ذیل قدرت امنیت و اقتدار تمام اهداف کشور حتی سلامت و اقتصاد جامعه برای کشور ما دست یافتنی خواهد بود.

 

 

وی در پایان گفت: ۲۲ بهمن اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌ های آزادی‌ خواه از این انقلاب بی‌ نظیر الهام می‌ گیرند

کد خبر 1147628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha