مهم ‌ترین رسالت مدیران در جمهوری اسلامی خدمت بی منت به مردم است

باقر پور گفت: مهم ‌ترین رسالت مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت بی منت به مردم است و پذیرش مسئولیت از نگاه امام علی (ع)، امانت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد باقر پور» امروز (شنبه 23 بهمن) در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس که با حضور مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن فارس برگزار شد اظهار کرد: فرصت مدیریت، فرصتی برای ارائه خدمت به مردم باشد و مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری در عرصه جهادی به مردم باشند.

 

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌ های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: مسئولیت مدیران یک امانت است که مدیران باید از این فرصت خدمتگزاری در سازمان ها و نهادهای دارای مدیریت جهادی در راستای منافع مردم استفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: مهم ‌ترین رسالت مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت بی منت به مردم است و پذیرش مسئولیت از نگاه امام علی (ع)، امانت الهی است.

 

باقر پور با اشاره به تحریم های شدید اقتصادی دشمنان و شیوع کرونا تصریح کرد: این شرایط موجب شده تا پیشبرد امور با تنگنا مواجه شود اما با استفاده از ظرفیت بسیج و بهره گیری از ظرفیت های مردمی، مسائل شهرستان ها به خوبی پیش رفته است.

 

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن در استان فارس از نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است و در انتخاب مدیران از نیروهای بومی و یا افرادی که در مجموعه بنیاد مسکن در استان ها خدمت کرده باشد، استفاده می شود.

 

باقر پور با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پروژه در ایام دهه فجر بیان کرد: این طرح‌ ها شامل طرح هادی، زیر سازی و جدول گذاری روستاها، احداث پل و آسفالت معابر بوده و با بیش از ۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرا شده اند.

 

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌ های بنیاد مسکن کشور ادامه داد: حدود ۷۸۰ مسکن در حال احداث در حوزه ساخت مسکن وجود دارد که اجرای ۵۷۰ واحد آن از محل طرح اقدام ملی صورت گرفته است و 140 مسکن روستایی نیز افتتاح شده اند.

 

خاطر نشان می شود در این جلسه، معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌ های بنیاد مسکن کشور با همکاران اداره کل بنیاد مسکن فارس دیدار کرد و مشکلات و درخواست های آنها را شنید و قول مساعدت برای بررسی و ایجاد تغییرات جهت بهبود وضعیت موجود در کل کشور داد.

 

همچنین در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس از خدمات «محمود عباسی»، تقدیر و «امیر برومند» به عنوان معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس معرفی شد.

 

کد خبر 1147638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha