ویژه برنامه همایش شعر انقلاب در اهر برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، از برگزاری ویژه برنامه همایش شعر انقلاب و برنامه عصر شعر انقلاب در شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر خبر داد.

«الیاس ممی پور»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح ویژه برنامه های اجرا شده در شهرستان اهر به مناسبت ایام الله دهه فجر پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، در ادامه به برگزاری ویژه برنامه همایش شعر انقلاب اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری انجمن ادبی بارز و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به مناسبت دهه فجر در سالن همایش این دانشگاه برگزار طی آن شعرای حاضر به قرائت شعر در موضوع انقلاب پرداختند .

وی ادامه داد: وجود چنین برنامه های مشترکی بین ادارات فرهنگی و مراکز آموزشی در مناسبت‌های مختلف ضروری به نظر می‌رسد مراکز علمی و آموزشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند هم افزایی خوبی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر داشته باشند در این راستا تفاهم نامه ای نیز بین وزارت ارشاد و آموزش و پرورش هم امضا شده است که در آینده به امید خدا در آینده شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.

ممی پور همچنین یادآور شد: ویژه برنامه عصر شعر انقلاب به مناسبت دهه مبارکه فجر در قالب جلسات انجمن ادبی بارز اهر در سالن میرزا جعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن های فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف ادای دین می کنند انجمن ادبی بارز  نیز مناسبت های ملی و مذهبی را در برنامه های خود مد نظر قرار می دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، در ادامه به برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی توحید چینه کش خوشنویس ممتاز اهری که به مناسبت دهه مبارکه فجر و با 22 تابلو در نگار خانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفتاشاره کرد و گفت: حضور گرم و بی نظیر هنرمندان و پیشکسوتان هنری در مراسم افتتاحیه در نوع خود ستودنی بود .

 

کد خبر 1147640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha