استقبال ۵ هزار گلستانی از چهلمین جشنواره فیلم فجر

رعیت از استقبال بیش از ۵ هزار گلستانی از اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: ۱۶ فیلم در ۴۲ سانس در پردیس سینمایی عصر جدید و کاپری شهرستان گرگان اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» در آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در گلستان با گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی، از عوامل برگزاری این رویداد هنری تشکر کرد و گفت: سینما و هنر، هدیه ای الهی است که در وجود برخی افراد نهاده شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: هنرمندان با خلق آثار هنری خود این موهبت الهی وجود خود را به اشتراک می گذارند تا همگان از آن بهره مند شوند.

 

وی ادامه داد: برای رسیدن به اندیشه، آرامش، پالایش و بهره مندی جامعه از هنر باید به هنر فاخر توجه شود.

 

رعیت گفت: با وجود شرایط کرونایی، با مساعدت و حمایت دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهلمین جشنواره فیلم فجر در همه استان ها از جمله گلستان برگزار شد و همه مردم توانستند از تولیدات سینماگران کشورمان بهره مند شوند.

 

وی از استقبال بیش از 5 هزار گلستانی از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در گلستان خبر داد و افزود: از (15 تا 22 بهمن) ۱6 فیلم در ۴۲ سانس در پردیس سینمایی عصر جدید و کاپری شهرستان گرگان اکران شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اکران فیلم در نقاط محروم و فاقد سینما از طریق سینما سیار و به صورت رایگان را از اقدامات ارشاد استان در جشنواره امسال برشمرد.

 

در این مراسم که نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، رئیس حوزه هنری گلستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان و سینما دوستان حضور داشتند، از «محمود خواجه نژاد»، رئیس حوزه هنری استان گلستان و کارکنان پردیس سینمایی عصر جدید به پاس تلاش مجدانه در برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1147659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha